17 червня 2016 року у Черченській ЗОШ I-III ступенів відбулося засідання психолого-педагогічного семінару у формі ділової гри на тему: «Крок до майстерності».
Ми всі знаємо, що джерелом і рушійною силою самоосвітньої діяльності вчителя є потреба в знаннях: «Знати більше, ніж я знаю сьогодні». Та суттєвими причинами, які породжують цю потребу, є вимоги, що висувають до вчителя керівники школи, колеги по роботі, батьки й особливо учні . Видатний педагог Сухомлинський був переконаний, що самоосвітню діяльність учителя слід починати із самопізнання. Учитель мусить вивчити себе як особистість, порівняти себе з іншими, поспостерігати за собою ніби збоку.
Тому вчителям для того,щоб розкрити себе більше, було запропоновано попрацювати в парах,зробити психодинамічну розминку (виконуючи у суспільстві різні соціальні ролі, ми всі пов’язані один з одним) вчителі побудували соціальний дім, попрацювали творчо, занурювалися в ігрову ситуацію, та знаходили вихід із любої педагогічної ситуації.
|